Posledných pár mesiacov sme sa v Elite spoločne s našim novým klientom – českým O2 – venovali veľkému projektu. Cieľom operátora bol prechod od klasického predaja “gigabajtov” k predaju zážitkov, ktoré im tieto gigabajty ponúkajú.
Ako to už býva, veľký klient vyhlásil veľký tender, ktorý sme z pomedzi ôsmich agentúr ako jediná slovenská vyhrali. Úprimne priznávame, že sme ani my, ani klient vtedy netušili, čo všetko nás čaká.
66 dní práce, viac než 5000 správ a 1000 súborov
Takto by sa v skratke dal opísať celý tvorivý proces projektu Inspirace pro život. Vyše 70 ľudí z piatich firiem pracovalo na projekte 66 pracovných dní. O víkendoch ani nehovoriac : ). Aj keď koncept a väčšina produkcie stála u nás, nepodarilo by sa to bez intenzívnej spolupráce s klientom a firmami Etnetera, Muut a QEX. Týmto im úprimne ďakujeme! A výsledok?
4 pilotné predajne, 7 interaktívnych panelov, pár zachránených stromov a 100 vypitých shotov
Štyri pilotné predajne sme zbavili klasických komunikačných materiálov a brožúr. Namiesto toho vás v nich privítajú predajcovia s tabletmi a 6 interaktívnych panelov s aplikáciami a videami, ktoré umožňujú zákazníkom vyskúšať si inšpirácie na vlastnej koži. Koniec koncov tak novým konceptom tak trochu šetríme i lesy. Aspoň tie české : ).
Na paneloch si vyskúšate meranie srdcovej frekvencie cez smartfón, inteligentné ovládanie domu pomocou smartfónu, vrátane zapínania svetiel a sťahovanie žalúzií alebo sledovanie obsahu z bezpečnostnej kamery a iné.
Radi našich klientov prekvapujeme netradičnými riešeniami. A ešte radšej máme, keď ich vieme týmito riešeniami pobaviť. Preto sme si v Elite povedali, že neskončíme iba pri „zakázke“ a poskytneme nášmu novému partnerovi niečo viac. Tak sme pre O2 pripravili malú párty k spusteniu nového konceptu aj s originálnym prekvapkom. Alkopanelom.
Vyzerá skoro ako tie v predajni, až na to, že tento nám namiešal drink podľa vlastnej chuti. Stačí len prst, pohár a dobrá nálada. A hneď padlo vyše 100 shotov. To bola česká Radosť. Doslovne. Párty sa totiž konala v krásnych priestoroch českého vychyteného klubu s týmto názvom.
Je to len začiatok
Všetky interaktívne prvky na predajni sú postavené na custom aplikáciách a komunikáciu medzi smartfónmi a prislúchajúcimi LCD obrazovkami zabezpečujú custom servery, ktoré sú určené pre každý panel. Tie nám poskytujú detailné štatistiky používania a už teraz vyhodnocujeme real-time dáta, ktoré získavame z používania prvkov konceptu na predajniach a webe, čím usmerňujeme podobu konceptu v budúcnosti.
Dúfame, že projektu sa bude dariť a rozrastie sa i na ostatné pobočky. Kým sa však pustíme do ďalších výziev, čaká nás vianočná párty. Intergalaktická. Ten ďalší blogpost bude práve o nej.