2048. Hra, ktorá ovládla svet a aj nás. Až natoľko, že sme si vymysleli vlastnú verziu pre klienta, aby sme sa jej vymýšľaním a testovaním mohli zabávať aj v práci. A šéf na to nemohol mať námietky ☺

Čo môže byť pre nášho klienta lepšie, ako  podpora a mediálny ruch,ktorý si táto hra vytvorila sama? Priznávame, nie je to náš nápad ani hru sme nevymysleli my, no ako Austin Kleon napísal : “Nothing is original”.  A je rozdiel medzi prerábkou kampane a využitím toolu, ktorý už má svoju vlastnú základňu fanúšikov.

obrazok

Tak sa zrodila táto cover verzia hry 2048 pre Slovenské O2 a výsledky, hoci to mala byť len taká zábavka pre fanúšikov aj pre nás, sú celkom pekné, veď sa pozrite. Celkovo sa odohralo viac ako 23 000 hier.

infografika3

Nepotrebovali sme ani drahú onlinovú podporu

Stačilo pár postov na fanpage O2 SK a HTC.Aj po skončení súťaže o HTC smatphone ľudia hrajú ďalej a hra si získala ďalšie tisíce fanúšikov. A O2 zabáva naďalej.

Čo tým chceme povedať? Že nás to bavilo a sme radi, že nám O2 dovolilo baviť aj ich.  A že  aj maličkosti a „zábavky“ vedia častokrát priniesť lepšie výsledky ako premyslené kampane. Stačí vystihnúť správny moment a včas zareagovať. Aj to je dôležitá vlastnosť v našom marketingovom svete.

Ďakujeme za inšpiráciu aj priateľom zo Social Sharks  🙂