Do tej netradičky pôjdeme. To sú slová klienta, ktoré vyvolávajú nefalšovanú pracovnú eufóriu. Pocit, že naše bláznivé nápady dostávajú zelenú, je super odmenou za dlhé brainstormingy a tendrové večery strávené v office. Inak tomu nebolo ani pri road-show so štvoricou spontánnych mímov. Aktivita pre O2 si v priebehu prvého týždňa zaslúžila 200 tisíc vzhliadnutí na YouTube. A my sme si mohli s čistým svedomím povedať, že za sebou máme originálny projekt, ktorý nielenže spropagoval produkt, ale tiež vyčaril úsmevy ľuďom po celom Slovensku.
Keď má jeden z nás nápad, teší sa celá agentúra
Poďme však po poriadku. Zadanie tentokrát vôbec nebolo jednoduché. Jarná kampaň O2 sa niesla v duchu hesla “keď má Zuza, tak má celá partia”, čo vlastne znamená, že keď má jeden z pätice Platinový paušál, môžu jeho neobmedzené volania využívať aj ďalší štyria. Nápadov bolo viac než dosť. Ale keď náš Manuel prišiel s myšlienkou využiť vtipné imitácie a to rovno na uliciach, bolo jasné, kto bude našim osobným favoritom.
Predstava bola nasledovná. Štyria mímovia si vždy v meste vytipujú človeka a napodobujú jeho gestá a pohyby. Hostesky rozdajú letáky s ponukou. Natočí sa to na video a… bude to!
Nie je to sranda
Schválením návrhu od klienta sa však začalo druhé kolo príprav a nervozity. V tejto fáze je potrebné zabezpečiť všetky náležitosti k tomu, aby organizácia predčila očakávania a nenaštrbila samotný nápad.
Je potrebné zohnať celý produkčný tím k natáčaniu videa, event team na plánovanú road-show, keďže sa bude chodiť po celom Slovensku a v neposlednom rade – profesionálnych mímov. Organizácia týchto základných krokov trvá približne týždeň. Sprevádzajú ju mnohé telefonáty, stretnutia, dohadovania, kalkulácie, zmluvy, nočné maily.
Všetko v suchu
Sú však aj veci, ktoré jednoducho zariadiť nejde. Napríklad pekné počasie. Keď už si myslíte ,že je všetko v suchu a natáčací deň bude bez problémov, prekvapí vás neočkávaný lejak. Odpočítavate dni a len s hrôzou sledujete predpoveď počasia.
V tomto prípade sa nakoniec všetko na dobré obrátilo. Slnko svietilo, Staré mesto bolo plné ľudí a samotný natáčací deň teda “vypálil” nad očakávania. Mímovia sa v Bratislave predviedli na výbornú a aj vďaka množstvu turistov sa stali na deň novou atrakciou mesta.
A po celom Slovensku!
Výsledkom natáčania bolo veselé online video, ktoré sa cez Facebook a YouTube stalo účinným teasingom na ďalšie zastávky roadshow s mímami. Tých bolo konkrétne sedem a jedna ešte zábavnú štvoricu čaká až v auguste na festival Grape.
Na jednej strane nám odľahlo, keď sme už mali za sebou natáčanie, na druhej strane nám bolo aj ľúto za pekným projektom. Netradičné aktivity sú totiž super v tom, že sa pri nich naozaj zabavíte a popustíte uzdu fantázii a sami sa vzdelávate v rôznych smeroch. Už sa tešíme, aká výzva príde nabudúce.