My v Elite milujeme zložité a trochu šialené projekty. Máme radi nové technológie a vždy rozmýšľame, čo všetko sa dá z digitálu vyťažiť. Technológie dnes výrazne uľahčujú život a zlepšujú jeho kvalitu. Či už v zdravotníctve, v dennej rutine, v práci. Už nemusíme zmizíkovať, stačí stlačiť backspace. Môžeme bývať v najkrajších bytoch sveta vďaka Airbnb a už nemusíme čakať na fotku po dovolenke a potom zistiť, že sme vlastne osvietili film.
Platí to aj v marketingu. Technológie dokážu pri komunikácii nielen pomôcť, ale ju aj výrazne posunúť ďalej. Tak, ako sa to podarilo aj nám.
V tomto blogu nebudem písať klišé, ako sme podporili spot nižšie a ako našou úlohou bolo správne odkomunikovať message v offline a bla bla bla…
Chcem písať o tom, ako nám napadla skvelá myšlienka s podporou kampane na predajni.
Ako sme vyrobili neobyčajnú televíziu, ktorá ukáže výhody 4G siete na vlastné oči.
Ako môžu zákazníci po pozretí cez potápačské okuliare vidieť obraz v plnej kráse.
A nebudem písať ani o tom, ako sa množstvo ľudí zastavuje v Eurovea predajni O2 Slovensko.
Čo chcem povedať je, ako veľmi som hrdý na kolegov, ktorí dokázali odkomunikovať produkt priamo v predajni a úplne inak. Uznajte, veď to sedí ako riť na šerbel. Som hrdý na kolegov, ktorí dokázali technológiu znovu využiť na uľahčenie života, na skvelú komunikačnú vec a pomôcť tak zákazníkom lepšie pochopiť produkt.
Som veľmi rád, že sme opäť dokázali, že digitál nie je v marketingu spasenie, ale obrovská pomoc. Podobne, ako sme to dokázali už párkrát dávnejšie…
Digitál nie je len web, interaktívny citylight či pár postov na FB. Dobrý digitál chce jednoducho šikovnosť a veľa skills.
V Elite je presne toto naša srdcovka. Niečo, čo nás definuje, niečo, čo nám je vlastné. Radi sa hráme s technológiami a vždy budeme. Nielen pre klientov, ale aj sami pre seba a všetkých našich priateľov:
Inak, neviem, či som spomínal tých šikovných kolegov, čo dokaličili telku. 🙂
Peto Š., Slavo A., Andrej V., Val R., Jofan K. a Janko H. (sorry GDPR).