Možno si niektorí z vás ešte spomínajú na pracovnú ponuku mesačnej stáže zverejnenej na našom FB. Do našej agentúry nakoniec zavítal študent Peter z Fakulty Managementu UK. Stáž sa už síce medzičasom oficiálne skončila, Peťo nás však svojimi kvalitami jednoznačne presvedčil o tom, že si zaslúži s nami zostať aj naďalej. A navyše sme s ním stihli spraviť aj bleskový rozhovor, v ktorom vám prezradí svoje dojmy z uplynulej stáže.
-
Tvoja mesačná stáž ubehla ako voda a pomaly sa končí. Ako by si zhodnotil pracovnú atmosféru firmy?
Zaujímavé, že sa hneď pýtaš na pracovnú atmosféru. Práve tá je totiž niečím, čo robí z tejto firmy TOP. Mám už za sebou dosť pracovných skúseností a viem teda porovnať, kde a ako sa ľudia k sebe správajú, ako vedia spolupracovať a kde sú tie vzťahy pozitívne aj mimo pracovného prostredia. V tomto je jednoznačne Elite na čele rebríčka.
-
Si študentom Fakulty Managementu UK, presedel si už mnoho prednášok a máš za sebou rôzne školské zadania. Aké nové poznatky si získal, ktoré si v knihách vôbec nenašiel?
Online svet sa rýchlo mení a práve v takomto prostredí si človek uvedomí, aká dôležitá je skúsenosť. Naučil som sa, ako veci skutočne fungujú a to je na nezaplatenie.
-
Do akých oblastí si bol počas mesiaca zaškolený?
Školenie sa venovalo viacerým oblastiam. Hlavne však optimalizácii webstránok pre vyhľadávače, vedeniu PPC kampaní cez Adwords alebo na Facebooku a ich vyhodnocovaniu cez Google Analytics. Oblastí, v ktorých som sa naučil niečo nové, je ale oveľa viac a bolo by ich ťažké všetky vymenovať.
-
Čo ťa zo všetkého zaujalo najviac?
Zaujímavá bola každá oblasť, v ktorej som sa naučil niečo nové. Stáž ale nebola len o sedení za počítačom. Veľa času som strávil aj spoluprácou a komunikáciou s kolegami. Ako highlight mesiaca by som spomenul účasť na brainstormingoch pre viaceré veľké projekty, ktoré sa v budúcnosti plánujú.
-
Samozrejme aj príjemný kolektív je dôležitý. Ako k tebe pristupovali noví kolegovia?
Ako som už načrtol v prvej odpovedi, kolektív je špičkový. Kolegovia mi všetko ukázali a vysvetlili. Navyše sa stretávame aj mimo práce, zbehneme do kina, na futbal a podobne, takže tu máme priam utopický model ideálneho kolektívu : )
-
A teraz jedna známa otázka z pohovorov – kde sa vidíš o pár rokov? Aké máš predstavy o svojej profesionálnej budúcnosti?
Chcel by som sa rozvíjať v nejakej konkrétnej oblasti, horšie je, že ešte nie som úplne rozhodnutý v ktorej. Takže ťažko odpovedať na túto otázku.
-
Čo by si odporúčil svojim rovesníkom, ktorí si hľadajú uplatnenie v reklame a marketingu?
Reklama a marketing je svojim spôsobom dosť široký pojem. Určite by som odporúčal venovať sa nejakej konkrétnej oblasti vo voľnom čase. Ak človeka niečo baví, veľmi rýchlo sa v tom stane dobrým a potom je to už len krôčik k profesionálnej kariére.
Peťovi ďakujeme za rozhovor a prajeme mu všetko dobré. Hlavne veľa ďalších odpracovaných digitálnych hodín u nás : )