TLDR: v blogu sa chvastáme tvorbou našej PF-ky, samotnú PF nájdete na tejto stránke: https://www.eliteml.sk/pf2017/
PF-ky sú každoročnou milou ukážkou kreativity a nástrojom self-proma agentúr. Je to taká malá súťaž, kto ďalej kreatívne ‘dociká’. My sme sa rozhodli poňať PF-ku tento rok tak trochu netradične. Aspoň teda jej tvorbu.
Využili sme ju ako zadanie pre internú kreatívnu súťaž a do vymýšľania sme zapojili celú agentúru. Vďaka podobným súťažiam sme v minulosti objavili skrytý talent na idea making v nejednom kóderovi či grafikovi a fungovalo to aj tentokrát.
Z ľudu tak znovu povstali tvorivé mozgy, priniesli krásne nápady a jedným z konceptov sme sa dokonca inšpirovali a rozpracovali ho do finálnej podoby našej tohtoročnej PF-ky.
Rozhodli sme sa oživiť tradičný zvyk, z ktorého dokázali naši predkovia a postavy českých kultových filmov veštiť budúcnosť – liatie roztaveného olova do vody. Jemne sme si zvyk upravili a olovo využili na odlievanie marketingovej budúcnosti, aby naši klienti vedeli, čo očakávať od ďalšieho roka. Ak by ste liatie olova nepoznali, takto to vyzerá v praxi:
Pre klientov a priateľov agentúry sme pripravili microsite, prostredníctvom ktorej dostal každý unikátnu veštbu na budúci rok. A ak mu náhodou nesadla, mohli si dať vyveštiť znova…a znova.
Narazili sme však na temnú dilemu – kto nám obkecá videá a vyveští každému z olova marketingovú budúcnosť? Komik zo zostavy Temné kecy – Veľmajster Jerry, doslova najväčší zabávač na slovenskej scéne, bol našou prvou voľbou (toto je, mimochodom, fakt pravda, aj keď to vyzerá, že si len chceme u Jerryho šplhnúť 😉 ). Ponuku s radosťou prijal. S tým nám však veľmi pomohol v nadpise spomínaný vianočný sveter. Jerry mal totiž pred natáčaním podmienku, že mu zabezpečíme najvianočnejší sveter na svete a my sme svoje slovo s radosťou splnili:
Točenie prebiehalo hladko. Jerry prišiel, videl, rozosmial. Chvíľku bojoval so sporákom, no nakoniec ho pokoril a pustil sa do liatia. Spoza chrbta všetko zvedavo sledovala naša minuloročná PF-ka, no Jerry sa nenechal ničím rozhodiť. A výsledok? Plná miska odliateho olova, overené predpovede marketingovej budúcnosti a jeden traumatizovaný sporák.
Všetky Jerryho zdokumentované seansy sme v postprodukcii pekne upratali a vložili na stránku marketingových predpovedí.
A aby si naši klienti mohli overiť, či v olove skutočne uvidia útržky svojej budúcnosti, v rámci poďakovania za spoluprácu v roku 2016 sme im poslali vlastné sady na odlievanie. My len dúfame, že nejedna štedrovečerná kuchyňa bude mať pri vianočnom kaprovi vystavené aj odliate olovené marketingové veštby.
Ak by ste chceli odhaliť vlastnú marketingovú budúcnosť, vyveštíme vám ju na: www.eliteml.sk/pf2017