V Elite milujeme netradičné projekty. A preto sme si opäť jeden taký dopriali aj koncom roka 2015 na bratislavských vianočných trhoch. A tešíme sa z neho aj dnes priam dvojnásobne! Všetko začalo vydareným TV spotom nášho obľúbeného klienta, Tesco mobile. Klient spustil pred Vianocami kampaň prezentujúcu jednu z hlavných výhod operátora – dvojnásobný kredit pri každom dobití. Videá poňali netradične a kampaň mala veľký úspech.
Super spracované TV spoty inšpirovali našich kreatívcov, ktorí prišli s nápadom previesť ich do reality a vytvoriť na vianočných trhoch skutočný Tesco mobile stánok. Event sme chceli napojiť na ponuku dvojnásobného kreditu a zároveň odmeniť na Vianoce nielen zákazníkov Tesco mobile, ale aj všetkých okoloidúcich na vianočných trhoch. A náš Tesco mobile stánok bol naozaj jedinečný! Nikde inde na Slovensku ste na vianočných trhoch nedostali dvojnásobnú porciu! A zaplatili ste len raz. Medzi klientom a nápadom to zaiskrilo, bola to proste láska na prvý pohľad.
Čo všetko sa však skrýva za exekúciou takého nápadu?
Okrem 1000 daľších vecí hlavne veľmi veľa telefonátov, presviedčania, lezenie po rebríku a napríklad aj dvojnásobný počet ponožiek. Ale poďme poporiadku.
Prvou a snáď najťažšou úlohou bolo prenajať vyhovujúci vianočný stánok, ktorý by sme mohli jeden deň v mene nášho klienta okupovať. S prvou úlohou prichádzajú prvé problémy – Vianoce v tom čase boli v plnom prúde a žiadne voľné stánky na trhoch už neboli. Po mnohých telefonátoch, doprosovaní a vyjednávaní sme nakoniec stánok získali. A akoby zázrakom stál priamo pod pódiom na Hviezdoslavovom námestí!
Keďže sme sa však nechceli prezentovať ako ‘Bezlepkové placky’, bolo treba stánok obrandovať. Klient chcel zostať inkognito, aby ľudia do poslednej chvíle nevedeli, že ide o event operátora Tesco mobile a mali tak zážitok z dvojnásobných porcií. Stánok sme teda nazvali neobyčajne ako Úplne obyčajný stánok.
Postačil nám na to rebrík, pol hoďka intenzívneho nadávania, dvaja accounti, jedna copywriterka, nastreľovacia pištoľ, kopec trpezlivosti a nakoniec hromada lepiacej pásky.
Museli sme zosúladiť aj termín prenájmu stánku s počasím a voľným časom herečky z pôvodného TV spotu, Katky Baranovej (ktorej fráza “Aľé, to ako toto..” obletela slovenský internet). Podarilo sa nám to na 66%. Stánok a herečka súhlasili, počasie trucovalo. Bola zima, mokro a pršalo, z neba padali ohnivé kamene a praskala zem (ok, trochu preháňame). A aj napriek dvojitej porcii ponožiek, čaju, horúcich cigánskych a svetrov, sme všetci z agentúry zmokli a väčšina z nás ochorela. Dvojité porcie mali však obrovský úspech a za chvíľu bolo pred stánkom plno. Pristavovali sa aj rady náhodných okoloidúcich, ktorí útočili na zásoby stánku a náš event sa na jeden deň stal centrom diania vianočných trhov.
Opäť sme sa presvedčili, že netradičné projekty proste milujeme. A v tomto prípade bola naša radosť dvojnásobná, okrem vydareného projetku a spokojného klienta sme potešili aj množstvo ďalších ľudí, ktorí si doslova vychutnali, aké je to byť v Tesco Mobile.
Aľéé, však pozrite sa sami, ako to celé dopadlo.
http://bit.ly/1JO6egq