Instagram inšpirovaný Googlom
Potrebujete zistiť sídlo firmy alebo otváraciu dobu obchodu? Toto všetko vám predostrie Google v pravom stĺpčeku. Presne takto bude fungovať nový typ profilu na Instagrame. Pôjde len o firemný typ profilu, ktorý bude slúžiť na prezentáciu a základné rýchle informácie o firme. Zatiaľ je známe len to, že tento typ profilu bude obsahovať presne tie isté informácie ako nájdete na Google (názov, sídlo, otváraciu dobu, kontakt, fotografie…). Otázka je, či Instagram plánuje túto novinku aj niečím okoreniť a môžeme očakávať aj pridanú hodnotu, alebo len ukradol” koncept od Google. Táto novinka je zatiaľ len v pilotnej fáze testovania.
Ads Manager v novom šate
Nejeden social media manager už aspoň raz v živote stratil trpezlivosť pri častých zmenách v Ads Manageri. Najprv to bolo rozdvojenie Ads Manager vs. Power editor, potom ich zlúčenie a rôzne zmeny, ktorými nás tento nástroj skúša. Po novom sa Facebook rozhodol, že celý Ads Manager urobí viac prehľadnejší, intuitívnejší. Nové rozhranie by malo byť kombináciou Google Ads, Reddit, Bing Ads a i. Po novom sa údajne rozlúčime s navigačnými tabuľkami v hornej lište, cez ktoré sme prechádzali pri jednotlivých krokoch nastavovaní reklám. Čo všetko sa zmení a či to bude naozaj prehľadnejšie uvidíme. Máme sa na čo tešiť 🙂
Novinky v skupinách
Ak ste adminom nejakej skupiny a záleží vám na vzhľade jej obsahu a prehľadnosti, tak vás poteším. Čoskoro budeme môcť v skupinách formátovať text, využívať jeho rôzne veľkosti a headliny. Ďalšou novinkou je upozorňovanie členov na porušenie pravidiel. Ak nejaký člen poruší pravidlo skupiny, môžeme mu poslať notifikáciu o konkrétnom pravidle, ktoré porušil.
V súvislosti so skupinami je aj ads placement. Skupiny sa čoskoro stanú novým miestom pre reklamy. Takže pri vytváraní reklamných príspevkov budeme môcť zacieliť ľudí priamo v skupinách. Aké však bude mať táto funkcia ďalšie možnosti, nevieme. Ideálne by bolo, ak by sa reklamy optimalizovali podľa zamerania skupín. Ale nechajme sa prekvapiť.
Vylepšený Zoomsphere
Pre tých, ktorí používajú Zoomsphere, mám dobrú správu. Konečne sme sa dočkali plánovania instagramových postov. Má to však háčik. Aby sme príspevok vypostovali, musíme mať stiahnutú android/iOS aplikáciu v mobile, kde daný príspevok potvrdíme, prípadne ešte upravíme. Pýtate sa, v čom je to lepšie? Nemusíte si sťahovať celý príspevok s grafikou do telefónu. Jednoducho príspevok naplánujete cez desktop a v appke ho len potvrdíte.
Ďalšou novinkou v Zoomsphere je UTM builder. Ak používate vo veľkom UTMká pre kvalitnejšie sledovanie výsledkov, tak toto už viete urobiť priamo v Zoomsphere.
Toto boli marcové marcové social novinky. Dúfam, že vás potešili, lebo mňa áno. Uvidíme, čo prinesie apríl 🙂