DrinkBox, Yomnon, drone lietajúci pod hradom. Hráme sa s nápadmi, ktoré nespadajú priamo pod zameranie reklamnej agentúry. Nie je za tým nedostatok práce, ani nuda. Sú lepšie dôvody, prečo je dobré pustiť sa v práci do iných nápadov.

 

  1. Zlepšujeme svoje skills

To v prvom rade. Lepšie ako ponúknuť novinku klientovi, je vyskúšať si ju najprv na vlastnej koži. Skúšame horúce technológie a procesy, ktoré, keď sa na záver nepodaria – nevadí. Vďaka tomu sa učíme, sme stále o krok vpred, a mnohokrát aj trpezlivejší. Keď príde nový brief, vieme odhadnúť a navrhnúť naozaj fungujúce vychytávky. Vieme čo nás čaká a klienta tak “neoblbujeme” sexi nereálnymi riešeniami, ktoré neskôr nebudeme vedieť dodať.

 

  1. Leštíme si naše… self-promo

Elite? To sú tí geeks, čo zostrojili DrinkBox? Robota, ktorý vám načapuje alkohol vďaka dotykovej obrazovke? Čítal som o nich na webe!

Alebo: Elite poznám! Mali skvelú akciu na Snapchate, kde mi ukázali všetko, čo som vidieť chcel!

Áno, presne tak. Self-promo je dôležitá vec a práve bočné projekty ho vedia dobre podporiť. Ľudia si potom vaše meno rýchlejšie zapamätajú, s niečim si vás spoja, identifikujú.

snapchat

 

  1. Privyrobíme si

I keď to nie je cieľ, musíme skromne priznať, že aj takýto výsledok poteší. Jeden spôsob ako zarobiť na bočných projektoch je práve vďaka zvýšeniu povedomia. Ľudia vás spoznajú a potom – sa stanú vašimi klientmi.

Druhý spôsob je oveľa priamočiarejší. Jednoducho začnete svoj produkt predávať, či prenajímať. Ako? Napríklad takto: “Dajte svojej párty nový rozmer s DrinkBoxom.” Veru. Zabili sme jednou ranou hneď niekoľko múch

 

  1. Skúšame kolegiálnosť na “nečisto!

Pri vytváraní bočných projektov sa jednoducho bavíme. Vymýšľame nové spôsoby komunikácie, pitia, lietania, dávame hlavy do kopy, hráme sa a tvoríme. Spestrujeme svoju bežnú prácu a hoci mnohokrát ťažko pracujeme, zároveň relaxujeme.

Pri bočných projektoch neexistujú deadline, takže sme uvoľnení. Podporuje to kolegiálnosť a veľakrát odkrýva skryté talenty našich ľudí.

PS: Odporúčame aj pri tvorení nových tímov, ktoré je skvelé odskúšať v praxi a pritom na “nečisto”. Naše tak skvele fungujú.

 

Hľadáme rovnakých nadšencov!

Priestor pre uletené, alebo naopak, prudko užitočné nápady ponúkame študentom aj mimo nášho tímu. Ak máš v hlave ideu, v ktorej vidíš budúcnoť, neváhaj a prihlás sa. Vieme ti pomôcť a možno ti to zabezpečí miesto u nás pod hradom!

Viac na: https://www.eliteml.sk/elitelab/