BLACK FOX


Social

Nový horko-bylinný likér na trhu

Black Fox, novú značku horko-bylinného likéru, sme uvádzali na trh práve v online – cez komunikáciu na Facebooku a Instagrame. V sériách príspevkov na Facebooku sme pracovali s chytľavými insightami vychádzajúcimi z párty života mladých ľudí, riešili sme témy ako fashion či hudba a nezabudli sme ani na zaujímavé súťaže. Komunikácii na Instagrame predchádzalo niekoľko fotení, z ktorých vzišli letné, zimné či barové série postov.

Fashion tipy od influencerov

Cieľovou skupinou pre Black Fox sú mladí ľudia, ktorí majú štýl. Komunikáciu sme teda postavili aj na spolupráci s influencermi, ktorí našim fanúšikom prinášali pravidelné fashion tipy napríklad na piatkové párty outfity. Spolupracovali sme tak so stylistkou Jankou Topánkou, fotografkou Klaudiou Poloncovou či moderátorom Mišom Sabom, ktorí sa fotili vo svojich vlastných outfitoch. Fotografie sme zdieľali na Facebooku aj Instagrame a nezabudli sme na product placement. Veď fľaša Black Fox je sama o sebe štýlová :)