Téma, ktorá zasiahla celé Slovensko
O2 si uvedomuje zodpovednosť za používanie telefónu počas šoférovania. Preto sme pripravili kampaň, ktorá začala teasingovým livestreamom so Sajfom, počas ktorého ho chytila polícia. Na udalosť reagovali média aj influenceri a vyvolali sme tak nevídanú spoločenskú diskusiu. Po odhalení sa stal Sajfa tvárou kampane a pirátska páska zase symbolom novodobého cestného pirátstva = telefónu za volantom.
Aplikácia, výsledky a zmena správania šoférov
Vynovili sme aj aplikáciu Extra výhody s upravenou navigáciou Sygic, ktorá odmeňuje zodpovedných šoférov. Výsledky? Na sociálnych sieťach sme kumulatívne zasiahli vyše 5 600 000 ľudí a získali 380 000 interakcií. Celkovo sme dosiahli organický kumulatívny reach viac ako 12 000 000. Za prvý mesiac kampane sme zaznamenali vyše 30 000 zodpovedných jázd a 500 000 prejazdených kilometrov. Našu kampaň ocenila aj reklamná súťaž Zlatý klinec, a to až šiestimi oceneniami.