ABY SA ŤAŽKÉ KNIHY ĽAHKO PREDÁVALI
Keď sme od O2 dostali zadanie vytvoriť pre O2 Extra výhody ponuku kníhkupectva Panta Rhei, okamžite sme sa chytili atraktívnej knižnej témy. A vybrali sme sa netradičnou cestou.
Vieme, že kvalitné knihy sú vždy skvelým spoločníkom a obohacujú nás v mnohých smeroch. Zároveň sa však ťažké a náročnejšie knihy nepredávajú na kilá. Žiaľ.
A tak sme pripravili unikátny koncept Vážime si literatúru s cieľom zvýšiť ich predaj.
LITERATÚRU SI VÁŽIME. DOSLOVA
Do kníhkupectiev Panta Rhei sme umiestnili skutočnú váhu, na ktorej si mohli zákazníci odvážiť knihy, ktoré chceli kúpiť. Na svoj nákup potom získali zľavu podľa hmotnosti vybraných kníh. Koncept Vážime si literatúru bol tiež komunikovaný na portáli O2 Extra výhody ako jedna z ponúk. Vytvorili sme i niekoľko hravých súťažných postov na sociálne siete, kde užívatelia tisíckami komentárov dokázali, že o knihy majú stále záujem.
Okrem množstva predaných kníh sme pomohli O2 aj Panta Rhei k statusu značiek, ktorým záleží na spoločenskom dianí.